Home / Politica de returnare

Politica de returnare

 
POLITICA DE RETURNARE
 

Potivit legislatiei in vigoare, Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

"Clienti" sau "consumatori" sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Returul se poate face doar prin poştă sau prin curier.

Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare se poate face pe mail sau impreuna cu produsele, in termenul prevazut de lege.

Clientului care a notificat WaterMAG ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate catre WaterMAG in maximum 10 zile lucratoare de la data primirii produselor, in caz contrar WaterMAG considerand cererea de returnare ca fiind invalida/fara obiect.

Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente:

  • factură (original sau copie);

  • chitanţa de la curier (original sau copie);

  • notificare.

CLIENTII trebuie sa mentioneze în notificare dacă doresc rambursarea banilor sau schimbarea produsului.

În cazul în care nu se respecta condiţiile de retur, WaterMAG nu va accepta returul.

Nu se accepta retururi cu plata ramburs.

IMPORTANT!
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile sau consumabilele sigilate, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) daca produsul este returnat in aceasta stare clientul este indreptatit sa solicite rambursarea intregii sume platite din care se vor deduce cheltuielile de curier ( tur - retur in cazul in care clientul nu a platit transport pentru produsele achizitionate). Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

In cazul echipamentelor folosite (prin care a trecut apa), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (inlocuirea anumitor sau tuturor consumabilelor dupa caz) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand, aceasta suma se va deduce din suma restituita Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.

În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur. In acest cost intra doar valoarea produselor,nu si transportul aferent comenzii sau costul altor servicii.

Exceptii: Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:

  • Produsele executate dupa specificatiile consumatorului;

  • Produsele distinct personalizate

  • Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

  • In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, WaterMAG are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

In cazul in care Clientul solicita inlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

In cazul in care Clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea, iar WaterMAG nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care Clientul accepta acest lucru.

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre Client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client.

In cazul solicitarii unui alt produs, se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. WaterMAG va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest www.watermag.ro folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar WaterMAG are dreptul sa refuse o noua livrare catre acel CLIENT sau acea adresa.

Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazine sau predate direct de catre reprezentantii WaterMAG.