Home / Politica de returnare

Politica de returnare

 
POLITICA DE RETURNARE
 

Potivit legislatiei in vigoare, Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.

Cheltuielile de transport la returnarea produsului sunt in sarcina Clientului.

"Clienti" sau "consumatori" sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Returul se poate face prin curier sau predare personala..

Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare se poate face pe e-mail sau la punctul de lucru al vanzatorului odata cu predarea produselor, in termenul prevazut de lege.

Clientului care a notificat Vanzatorul, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maximum 14 zile de la data primirii produselor, in caz contrar Vanzatorul considerand cererea de returnare ca fiind invalida/fara obiect.

Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente:

  • factură (original sau copie);

  • chitanţa de la curier (original sau copie);

  • notificare.

CLIENTII trebuie sa mentioneze in notificare daca doresc rambursarea banilor sau schimbarea/ inlocuirea produsului.

In cazul in care nu se respecta conditiile de retur, Vanzatorul nu va accepta returul.

Nu se accepta returul cu plata transportului in sarcina vanzatorului.

IMPORTANT!

Produsul returnat , recomandabil, trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile sau consumabilele sigilate, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit) .Daca produsul este returnat in aceasta stare Clientul este indreptatit sa solicite rambursarea intregii sume platite din care se vor deduce cheltuielile de transport pentru retur in cazul in care clientul nu a platit transportul pentru returnarea produselor achizitionate.


In cazul echipamentelor folosite (prin care a circulat apa), ne rezervam dreptul de a solicita contravaloarea cheltuielilor pentru readucerea in stadiul initial, inlocuirea consumabilelor precum si a altor componente care au foat deteriorate de catre Client. Acesta clauza se aplica conf. OUG nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

In cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in 14 zile de la retur. In acest cost intra doar valoarea produselor, nu si transportul aferent returului.

Exceptii: Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna:

  • Produsele executate dupa specificatiile Clientului;

  • Cartusele filtrante si filtrele care sunt desigilate sau prin care a circulat apa si care nu pot fi recomercializate din motive de igena si protectie a sanatatii (art 16 litera e din OUG nr. 34/2014

  • Produsele distinct personalizate

  • Produsele care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

  • In cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat, fara modificari sau interventii asupra produsului.

In cazul in care Clientul solicita inlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale, daca solicitarea este intemeiata.

In cazul in care Clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea, iar vanzatorul nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care Clientul accepta acest lucru.

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre Client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client.

In cazul solicitarii unui alt produs, se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin. Vanzatorul va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.

Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar vanzatorul are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel Client sau acea adresa.

Nu se pot returna produsele comandate online, si care sunt ridicate direct din magazine sau predate direct de catre reprezentantii Vanzatorului.

Inchide
Ramai informat! Pentru a ne asigura ca regulile pe care le aplicam raman transparente pentru tine, te rugam sa parcurgi: Politica de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si Politica de utilizare cookie-uri.
OK, am inteles